Thursday, December 11, 2008

生日快乐!!! *"Ham"*

It's been a long week for me...

i have just finished my cambridge exam on tuesday...and it's quite easy...(i think) =p

Yesterday, i went to summit wif my sis and cousin to watch "BOLT"...

the dog is damm damm damm cute man...xD!!! i hope i'm its owner...

And for today,

i went to watch "ham ham" show wif ham and her frens...haha...xD!!!

it's a nice movie but i think it is too short..so sad...

好啦好啦,英文到此结束!

今天可是“Ham" 的大好日子哦。

我与她和她的朋友到ou去看"Space Chimps"。

1点20分左右,我就抵达叻ou。

在那里买了一份礼物给"Ham"..希望他喜欢哦!!

过后便与"Ham"在TGV见面。

吃了午餐后,我便去看"HamHam"了。 xD!!!

4点30分时,我们就大低楼找Gerald与"Dolphin"(他女朋友)。哈哈!!

我们四个便在那里摆 "post" 聊天。

而到最后,我们竟然进了POPULAR看书叻!! 超级出奇哦...=P

630,"Ham"就回家去了,留下我一个“孤零零”的等候家人的到来。=)

今天真是好累哦,从东走到西,在从西走到东,真的那我的脚的“命”噢!!!

明天还得去打篮球啊,我差不多累坏了!

好了,今天就到此为止。

"Ham" 陈咏丝!! 生日快乐哦!!
祝你:永远都开开心心,青春美丽!! 哈哈 =)

还有,我名叫"Ham Burger"...

wuahaha...xD!!!

No comments:

Post a Comment